Mourinho perlu terus maju, kata pemain pertahanan England, Shaw | PressCliff

Mourinho perlu terus maju, kata pemain pertahanan England, Shaw |  Surat Bahasa Melayu


Pemain pertahanan England, Luke Shaw berkata, dia merasa ‘pelik’ menjadi bahan kritikan berterusan dari Jose Mourinho. – Gambar Reuters

LONDON, 28 Jun – Pemain pertahanan England, Luke Shaw mengatakan bahawa dia merasa “aneh” menjadi bahan kritikan berterusan dari Jose Mourinho, bekas pengurusnya di Manchester United.

Pasangan ini mempunyai hubungan yang tegang selama dua setengah tahun Mourinho di Old Trafford, dengan Portugis berusia 58 tahun secara terbuka mengkritik persembahan bek kiri pada beberapa kesempatan.

Mourinho, yang telah bekerja sebagai pakar di TalkSport selama Kejuaraan Eropa, menyifatkan pengiriman set Shaw dalam kemenangan 1-0 England menentang Republik Czech sebagai “sangat miskin”.

“Tidak ada persembunyian yang tidak kita lakukan,” kata Shaw. “Jelas saya banyak memikirkannya dan dia banyak memikirkan saya.

“Saya tidak tahu mengapa dia masih berlaku dan ingin menunjuk saya. Saya tidak merasa set-setnya … sama buruknya dengan katanya.

“Saya fikir dia seorang pengurus yang cemerlang tetapi … masa lalu adalah masa lalu. Inilah masanya untuk terus maju. Saya berusaha untuk meneruskan tetapi, jelas, dia tidak boleh. “

Shaw mengatakan dia dapat mengabaikan komen negatif dari Mourinho sekarang kerana mereka memudar jika dibandingkan dengan kritikan yang dia terima dari dia di United.

“Apa yang dia katakan sekarang tidak ada yang dibandingkan dengan dulu, jika saya benar-benar jujur,” tambah Shaw.

“Saya sudah melewati sekarang. Saya telah banyak membesar. Tiga tahun saya bersamanya, saya banyak belajar. Saya terbiasa dengan dia mengatakan hal-hal negatif tentang saya sekarang, jadi saya lulus begitu saja. ” – Reuters

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *