Artis Singapura mengubah bungkusan Meal BTS McDonald’s menjadi kasut khas yang unik (VIDEO) | PressCliff

Artis Singapura mengubah bungkusan Meal BTS McDonald's menjadi kasut khas yang unik (VIDEO) |  Surat Bahasa Melayu


Chua menggunakan bungkusan dari enam set BTS Meal untuk menghasilkan kasut khas. – Gambar melalui Instagram / josiahchua

PETALING JAYA, 25 Jun – Seorang seniman Singapura telah menaikkan bungkusan McDonald’s BTS Meal menjadi sepasang kasut biasa yang menarik.

Josiah Chua menyiarkan gambar Instagram ciptaannya pada hari Selasa, menunjukkan sepasang kasut yang dihiasi dengan kotak bertema ungu, cawan soda, dan tabung sos yang diilhamkan oleh Mentega penyanyi.

Dia malah menambah “poket untuk nugget anda dalam perjalanan” di sisi setiap kasut.

Pos Chua telah memperoleh lebih daripada 14,000 suka sejauh ini dengan banyak yang memuji kreativitinya dalam mengubah sisa pembungkusan makanan menjadi fesyen.

Artis itu memberitahu Gaya Hidup CNA bahawa dia memesan BTS Meal setelah dilancarkan di Singapura pada hari Isnin kerana dia “ingin memeriksa apa itu gembar-gembur.”

Dia kemudian diserang dengan inspirasi dan berangkat untuk membuat projek segera untuk menjadikan pembungkusan itu menjadi kasut.

Chua juga menyiarkan klip TikTok di belakang layar dia bekerja pada kasut, yang menggunakan bungkusan dari enam BTS Meals.

Dia mengambil masa empat hingga lima jam untuk membersihkan dan memotong kadbod, membuat corak dan membuatnya mengikut ukuran kasut, dan membuat pemotretan untuk produk akhir.

Chua mengatakan dia tidak menarik perhatian McDonald’s atau BTS sendiri tetapi “banyak platform telah menunjukkan cinta pada reka bentuk kustom dan reaksi sangat luar biasa.”

Peminat Malaysia dari Dinamit idola juga menaikkan pembungkusan edisi terhad dengan cara kreatif mereka sendiri setelah BTS Meal dilancarkan di sini pada 26 Mei.

Pengaruh Instagram Faizdickie sebelum ini membuat karya seni media campuran menggunakan beg kertas, kotak, cawan, dan juga penutup kerajang dari bekas sos.

Dia memberi judul karya Army of the Galaxy dan menghadiahkannya kepada peminat BTS yang bertuah melalui peraduan giveaway dalam talian.

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *